sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Fructul vieții va fi întotdeauna!

În reflecția de săptămâna trecută „sursa vieții noi”, m-am concentrat asupra importanței înrădăcinării în Hristos, care este, de asemenea, Cuvântul. Această rădăcină va trăi veșnic. În ultimul capitol din Biblie, Ioan descrie viziunea Pomului Vieții, și Isus proclamă: „Eu sunt rădăcina!”(1)

Da, ramurile pot fi rupte, și uneori poate părea chiar că întreg copacul se va prăbuși. Totuși, Rădăcina Vieții nu va muri niciodată. După ce Isaia s-a întâlnit cu Domnul în Templu, și a răspuns chemării: „Iată-mă. Trimite-mă!”(2), Dumnezeu l-a trimis cu un mesaj destul de descurajator unui popor împietrit, dar el ia curaj într-o imagine din natură:

„Dar aşa cum unui terebint sau unui stejar îi rămâne buturuga atunci când este tăiat, tot aşa sămânţa sfântă va fi ca o buturugă în ţară.”
Isaia 6:13
Sămânța sfântă este poporul încă în contact cu Rădăcina vieții.

Revenind la experiența mea ca „tăietor de lemne”, știu, că nu numai terebintul și stejarul vor crește copaci noi din cioturi. Mai multe specii de copaci pe care îi avem plantați în jurul casei noastre în Norvegia va crește noi vlăstari din ciot dacă nu distrug rădăcina. Din moment ce „recoltez” copacii ca lemne de foc, în mod normal las rădăcina să trăiască, pentru că va fi întotdeauna fructul vieții. De fapt, zona în care este situată casa are numele de „Rønninggrenda”, care literalmente înseamnă: „Unde copacii cresc din cioturi”

Aș putea deplânge unele pierderi deoarece vârsta își arată fața și ramurile se rup, dar eu spun cu Pavel:

De aceea, noi nu ne descurajăm ci, chiar dacă omul nostru din afară piere, totuşi omul nostru dinăuntru este înnoit din zi în zi.
2 Corintieni 4:16
Cel care trăiește în mine, este Rădăcina Vieții, de la care mă hrănesc ca să îmi reînnoiesc sufletul zi de zi. Din acest motiv, mă aștept să fie fructe în viața mea până în ziua în care îmi voi întâlni Mântuitorul față în față! Aceasta este lucrarea și realizarea Lui, nu a mea, ceea ce înseamnă că toată slava îi aparține numai Lui!

„Mana” pentru astăzi:

Fructul vieții este lucrarea Lui.
---------------------------------
(1) Apocalipsa 22:14
(2) Isaia 6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu