sâmbătă, 7 decembrie 2019

Poate o imagine să mintă?

Întrebarea este valabilă. Am crescut într-o țară în care o imagine era considerată a fi o dovadă solidă atunci când adevărul trebuie stabilit. Știm că acest lucru poate fi contestat, deoarece imaginile pot fi manipulate. De asemenea, chiar și fără manipulare, o situație poate avea un efect care schimbă complet "imaginea".

Maiorul Beat Rieder a făcut poza asta acum câteva săptămâni. Când ne-a arătat-o după întâlnire, ea a creat multe zâmbete. Cu toate acestea, am știut imediat că aș putea să o folosesc pentru a ilustra ultimul blog din această toamnă despre "atributele lui Hristos".

Întregul an a fost concentrat asupra misiunii noastre de a aduce viața lui Hristos oamenilor. Ca să pot face asta, trebuie să știu care sunt atributele vieții Lui. O modalitate de a descoperi acest lucru este de a privi declarațiile sale "Eu sunt". Ele sunt imaginile a cine este El. De multe ori, am citat, de asemenea, versetul: "Pentru că, cum este El, așa suntem și noi" (1).

Consecința acestui lucru trebuie să fie că imaginile cu cine este El ar trebui să fie, de asemenea, imagini găsite în viața mea. E imposibil să falsifici aceste imagini. Da, mă pot îmbrăca ca un "păstor"; la fel, dacă nu-mi pasă de "oi" oamenii vor ști imediat că imaginea minte.

În același fel, pot încerca să produc rodul viței de vie, numit și rodul Duhului Sfânt, care este
"dragoste, bucurie, pace, răbdare, bunătate, generozitate, credinţă, blândeţe, înfrânare” 
Galateni 5:22-23
Oricare dintre calitățile fructului din această listă poate fi imitat pentru ceva timp prin efort uman, dar din păcate, dacă nu este autentic, va fi dezvăluit în cele din urmă.

Un lucru interesant este că Isus a trăit o viață obișnuită. A trăit la fel ca majoritatea oamenilor din jurul Lui. A luat parte la bucuriile lor, la petrecerile lor, la durerea lor și la necazurile lor. Dormea, mânca și bea, râdea și plângea. El a avut o conversație blândă, și a fost supărat când a văzut nedreptate – și tot timpul atributele sunt parte din cine este El, pentru că ele sunt o parte integrantă a ființei Sale.

Chiar dacă ilustrația de astăzi nu este manipulată, aripile de înger nu fac parte din cine sunt eu. Imaginea încă minte și toată lumea știe aceasta. Mă rog pentru mine și pentru voi ca viața voastră în această lume să fie autentică și adevărată pentru că trăim ca ființe umane autentice și adevărate care cred că Isus poate lucra în și prin noi pentru a răspândi speranță într-o lume care are nevoie de speranță.

„Mana” pentru astăzi:
Recreați după imaginea lui!
-------------------------------------
(1) 1 Ioan 4:17

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu