sâmbătă, 9 noiembrie 2019

Ce faci cu adevărul?

În călătoria către viață, mulți oameni vor descoperi că vestea bună despre mântuire în Isus este adevărată. Acest lucru nu înseamnă că ei sunt pregătiți să-l accepte pe Isus ca Domnul și Mântuitorul lor. Pentru că atunci când vei afla adevărul, vei începe să numeri consecințele.

Știu asta din propria mea experiență. Din câte îmi amintesc, am crezut în Dumnezeu, în Isus și în ceea ce era scris în Biblie, dar am amânat „predarea” până în momentul în care nu am mai putut rezista. Aveam 14 ani și mă temeam de „prețul” uceniciei. Cu toate acestea, am descoperit în curând că câștigul a depășit cu mult costul. De atunci, i-am văzut pe alții trecând prin același proces.

Criza climatică din lume cere astăzi o decizie analoagă. Se pare că există un consens științific că acesta este rezultatul exploatării nesustenabile a resurselor lumii. Mai mult, observ că un număr tot mai mare de oameni sunt de acord cu acest adevăr; cu toate acestea, costul reducerii beneficiilor exploatării pentru a salva planeta ne face să amânăm deciziile dramatice care trebuie luate.

Deci, există un cost al uceniciei, și dacă da, care este el?

Isus este foarte clar că chemarea este să-l urmăm. El ne cheamă la El însuși, și este foarte explicit:
„Dacă vrea cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să Mă urmeze!”
Matei 16:24
Cred că acest verset m-a împiedicat să mă predau, dar, chiar dacă mi-a luat ceva timp din ziua predării până când am descoperit ce înseamnă să-mi țin Crucea. Cu toate acestea, ziua în care am descoperit ce înseamnă cu adevărat să mori cu Hristos, și să crești cu El ca o nouă creatură în El, a devenit un moment de mare importanță. Când am înțeles acest lucru, el a făcut o diferență fundamentală pentru înțelegerea mea a ce este aceasta. Având în vedere acest lucru, nu există "nici o cale de întoarcere" – și nici nu a fost vreodată o dorință. Da, eu pot fi obosit, descurajat și simt că am nevoie de putere nouă, dar știu că acest lucru poate fi găsit doar în El – și nicăieri altundeva.

Întrebarea rămâne: Ce faci cu adevărul?

Răspunsul la această întrebare este vital pentru călătoria voastră spirituală atât înainte cât și după ce Isus a devenit o parte din viața voastră, iar El o parte din voi.

„Mana” pentru astăzi:
Voi urma adevărul în viață! (1)
----------------------------
(1) Ioan 14:6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu