sâmbătă, 7 septembrie 2019

Atributele vieții

Dacă misiunea mea este de a aduce viața lui Hristos în oameni, este important să știu atributele vieții Sale. Dacă știu care sunt, acestea ar trebui să fie și atributele vieții mele. Pentru că, așa cum este El, și noi suntem în această lume (1).

Săptămâna trecută m-am concentrat pe unele dintre aceste atribute într-una din cele șapte afirmații ale lui Isus din Evanghelia lui Ioan și am inclus „Eu sunt” ca unul dintre atribute. „A fi” este o parte vitală a identității noastre ca „ființe” umane - și este la fel de important atunci când vorbesc despre identitatea mea în Isus Hristos. În primul rând, „sunt” în El. Nu ar trebui să înceapă nicăieri altundeva. Provocarea este să țineți cont tot timpul de acest lucru. Înainte ca Isus să îi trimită pe cei doisprezece ucenici, citim că:

Apoi Isus a chemat pe cei doisprezece ucenici ai Săi…
Matei 10:1a
Este un semnal clar că chemarea noastră este în primul rând „către El”. Foarte des „trimiterea” - ordinarea, este văzută și definită drept „chemarea”; cu toate acestea, trimiterea este o consecință a acestei chemări și prin faptul că am răspuns la aceasta, am devenit trupul Său. Este ceva ce iubirea pe care o experimentăm în Hristos „ne obligă” să facem (2).

Nucleul chemării este întotdeauna „către” Hristos și a fi găsit „în” El. Dacă uităm acest lucru, mulți dintre noi vom mai ieși și vom sluji, dar consecința acestui lucru poate fi cu ușurință o confuzie de identitate și începem să căutăm confirmarea în rezultate, mai degrabă decât să ne relaxăm în adevărul că suntem în lume așa cum El este în lume. Și dacă nu știu cine sunt și încep să-mi pun la îndoială propria identitate în Hristos, cum pot să conduc oamenii spre marele „Eu sunt”?

Remediul este simplu:

În fiecare zi vin la Cel care mă cheamă la Sine, Cel în care „trăiesc, mă mișc și am ființa mea” (3).

“Mana” pentru astăzi:

Sunt chemat la El
--------------------
(1) 1 Ioan 4:17b
(2) 2 Corinteni 5:14
(3) Faptele Apostolilor 17:28

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu