sâmbătă, 31 august 2019

Ce vine înaintea vieții?

M-am întors cu reflecțiile mele săptămânale și ultimul mesaj a fost "trăiește misiunea". Misiunea noastră este de a aduce viața lui Hristos la oameni – legate de concentrarea mea pentru anul acesta.

Multe cărți au fost scrise pe tema: "să luăm lucrurile pe rând". Indiferent dacă contextul este despre conducere, managementul timpului, valori sau orice alt subiect, întrebarea de bază întotdeauna pare a fi aceeași: Cum pot obține cel mai mult de la viață?

Poate că acest lucru este foarte aproape de misiunea noastră Cred că este posibil să obții cel mai mult de la viață, dacă permiți vieții să ia cel mai mult din mine – dar cu unele modificări. E ușor să crezi că viața e sinonimă cu tot ce e în jurul nostru care ne caută atenția. Dacă voi cădea în capcana de a încerca să răspund tuturor așteptărilor și problemelor care-mi captează atenția, voi ajunge să trăiesc viața altora, în loc să-mi trăiesc propria viață. Nu asta a fost intenția mea când am lăsat viața să ia ce-i mai bun din mine.

Cred că ar fi posibil să se obțină sprijin științific pentru a afirma că fără viață nu există nimic. Dar oare nu face aceasta să devină fără sens întrebarea "ce vine înaintea vieții”?

Deloc. Există ceva mai măreț decât viața. Isus a spus:

„Eu sunt calea, adevărul şi viaţa.”
Ioan 14:6
Aici sunt trei lucruri menționate înainte de viață.
  1. eu sunt = numele lui Dumnezeu - cel care creează și dă viață (1)
  2. calea = direcția înapoi spre viață în starea sa inițială (2)
  3. adevărul = miezul acestei vieți și cum ar trebui trăită. (3)
Dacă vrem să trăim misiunea, aceste trei lucruri trebuie să fie la locul lor înainte ca viața să înceapă. Numai atunci voi obține cel mai mult de la viață, și viața va obține cel mai mult de la mine. Acesta este un gând foarte intrigant.

„Mana” pentru astăzi:

De dragul vieții: Să îluăm totul pe rând!
-------------------------------------
(1) Dumnezeu i-a zis lui Moise:– EU SUNT CEL CE SUNT! Să le spui israeliţilor că Cel Ce Îşi spune „EU SUNT“ te-a trimis la ei.” Exodul 3:14
(2) Primii creștini au fost numiți "adepți ai Căii", de exemplu, Faptele Apostolilor 22:4
(3) „Dacă rămâneţi în Cuvântul Meu, atunci sunteţi într-adevăr ucenicii Mei. Veţi cunoaşte adevărul, iar adevărul vă va elibera.” Ioan 8:31-32

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu