sâmbătă, 9 martie 2019

Speranța în iad!

Vlad
Cu mulți ani în urmă l-am cunoscut pe Willy. El predica Evanghelia pe stradă în timpul zilei și oferea de mâncare oamenilor străzii. Mărturia lui era simplă: 

„Pentru că știam răul și viața mea era un iad, am crezut că trebuie să existe un cer și un Dumnezeu bun pe undeva. L-am căutat și L-am găsit!” 

Unii oameni trăiesc iadul pe pământ. Mi-am amintit despre acest lucru atunci când am întâlnit niște deținuți care-și ispășesc pedeapsa pe viață în Moldova. Unul dintre ei, Vlad, a devenit un adept al Armatei Salvării, și mi-a dat un tablou, care m-a făcut să mă gândesc la mărturia lui Willy. 





Pictura lui Vlad
Vlad l-a căutat pe Dumnezeu și, prin Isus Hristos, L-a găsit când era în "iad". Mulți dintre colegii lui au făcut la fel.

Cuiva i-a păsat, și cuiva îi pasă. Săptămâna trecută am scris că grija influențează momentul lui Dumnezeu ACUM. Vlad știe unde trăiește, și că nu este „iadul”, chiar dacă situația din jurul lui nu s-a schimbat. Vlad trăiește în Hristos. Apropo, el mi-a dat permisiunea de a împărtăși acest lucru cu voi, iar autoritățile închisorii ne-au dat permisiunea de a face fotografii. Mulți oameni, de asemenea, din interiorul sistemului, muncesc ca să îmbunătățească condițiile deținuților din țară. Există și speranța că vor fi modificări ale legii, astfel încât deținuții care execută pedeapsa pe viață să fie eliberați înainte ca Dumnezeu să îi ia la El. Iar noi ne rugăm și sperăm împreună cu ei.

Când voi posta acest lucru, va fi cu speranța că voi, toți cei care trec printr-un moment dificil – poate chiar îl numiți „iad”, trebuie să știți că întotdeauna există speranță în Isus Hristos:

Căci în această nădejde am fost mântuiţi. Dar o nădejde care se vede nu mai este nădejde! Fiindcă, cine mai nădăjduieşte în ceea ce vede deja?! Dacă însă nădăjduim în ceea ce nu vedem, atunci aşteptăm cu răbdare. În acelaşi fel, Duhul ne ajută în slăbiciunea noastră, pentru că noi nu ştim cum ar trebui să ne rugăm, ci Duhul Însuşi mijloceşte cu suspine nerostite.
Romani 8:24-27
„Mana” pentru astăzi:
Există speranță!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu