vineri, 1 iunie 2018

SUNTEM ISUS - Chiar aici și acum

Când mă întâlnesc
Cu oamenii oriunde și oricând –
Oare văd ceva în mine deosebit?
E un mister, descoperit pentru orice creștin:
Că Isus printre ei m-a trimis!

În lume-aceasta să fim El!
Prin noi El este viu –
Suntem Isus!
Suntem Isus!
Suntem Isus
Chiar aici și acum!

2. E-un mare risc să fiu reprezentatul lui Isus –
Greu de priceput,
Dar este voia Lui!
El mă călăuzește
Și mereu cu mine e,
Doar să știu
Că eu sunt Solul Lui!

În lume-aceasta să fim El!
…..

3. Răspund eu oare ”Da!”
La provocarea lui Isus
Să iubesc cu-adevărat oamenii Lui?
Atunci, când mă-ntâlnesc cu ei oriunde și oricând
Vor vedea negreșit
Chipul Lui?

În lume-aceasta să fim El!
…..

Versuri: Jostein Nielsen
Traducere: Victoria Lalac
Muzică: Dick Krommenhoek

SUNTEM ISUS - Chiar aici și acum - Partituri - PDF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu